Od 1 stycznia 2022 r. do odwołania stanu epidemiologicznego wnioski będą przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem:
- skrzynki podawczej znajdującej się przed drzwiami wejściowymi do siedziby PCPR I pięto,
- poczty tradycyjnej,
- platformy ePUAP,
- systemu SOW,
- poczty elektronicznej e-mail na niżej podane adresy:
turnusy@pcpr.poznan.pl – dotyczy wniosków składanych na turnus rehabilitacyjny,
sprzet.rehabilitacyjny@pcpr.poznan.pl – dotyczy wniosków składanych na zakup sprzętu rehabilitacyjnego,
bariery@pcpr.poznan.pl – dotyczy wniosków składanych na likwidację barier architektonicznych i technicznych,
przedmioty.ortopedyczne@pcpr.poznan.pl – dotyczy wniosków składanych na zakup przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych,
bariery.komunikowanie@pcpr.poznan.pl – dotyczy wniosków składanych na likwidację barier w komunikowaniu się,
WNIOSKI dostępne są w zakładce OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE – ZADANIA DZIAŁU DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH